prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing

Blažević, Martina (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Blažević, M. (2018). Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, Martina. "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević, M. (2018). 'Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Blažević M. Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

M. Blažević, "Utjecaj Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka na digitalni marketing", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528559

Islandora Bookmark - Please login to use this feature