Jović, E. A. (2018). Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović, E. A. (2018). 'Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
Jović EA. Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285
E. A. Jović, "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285