master's thesis
Building of the brand's market value and positioning skills

Emilija-Antonija Jović (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Jović, E. A. (2018). Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, Emilija Antonija. "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović, E. A. (2018). 'Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

Jović EA. Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285

E. A. Jović, "Izgradnja tržišne vrijendosti marke i umijeće pozicioniranja", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:871285