Levanić, M. (2018). Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić, M. (2018). 'Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 29 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
Levanić M. Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2023 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705
M. Levanić, "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705