prikaz prve stranice dokumenta Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom

Levanić, Monika
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Levanić, M. (2018). Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, M. (2018). 'Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 17 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić M. Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

M. Levanić, "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Please login to the repository to save this object to your list.