prikaz prve stranice dokumenta Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije

Stipanović, Filip
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Stipanović, F. (2018). Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, F. (2018). 'Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović F. Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

F. Stipanović, "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Islandora Bookmark - Please login to use this feature