prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta

Periša, Petra (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Periša, P. (2018). Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, P. (2018). 'Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša P. Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

P. Periša, "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Islandora Bookmark - Please login to use this feature