prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta

Periša, Petra
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Periša, P. (2018). Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, Petra. "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša, P. (2018). 'Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 02 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Periša P. Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2021 March 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

P. Periša, "Utjecaj društvenih čimbenika na mlade potrošače prilikom kupnje odjevnih predmeta", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:183062

Islandora Bookmark - Please login to use this feature