Raspudić, N. (2018). Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432
Raspudić, Nives. "Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432
Raspudić, Nives. "Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432
Raspudić, N. (2018). 'Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432
Raspudić N. Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432
N. Raspudić, "Razvoj komunikacijskih kanala u oglašavanju", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:031432