prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća

Visković, Davor
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Visković, D. (2018). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, Davor. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, Davor. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, D. (2018). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković D. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2022 August 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

D. Visković, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Please login to the repository to save this object to your list.