Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Quality management as a part of the social responsibility of any suggested enterprise

Davor Visković (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Visković, D. (2018). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, Davor. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, Davor. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković, D. (2018). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

Visković D. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2019 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014

D. Visković, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti svakog suvremenog poduzeća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:569014