prikaz prve stranice dokumenta Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije

Martinović, Jasminka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Martinović, J. (2016). Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović, J. (2016). 'Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Martinović J. Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

J. Martinović, "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784

Please login to the repository to save this object to your list.