Martinović, J. (2016). Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, Jasminka. "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović, J. (2016). 'Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
Martinović J. Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2023 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784
J. Martinović, "Organizacija, primjena i kontrola marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama Osječko- baranjske županije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:258784