prikaz prve stranice dokumenta Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Klanac, N. (2018). Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, Natko. "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac, N. (2018). 'Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Klanac N. Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

N. Klanac, "Strateško pozicioniranje tvrtki kroz sustav nagrađivanja i poticanje inovacija", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:018874

Islandora Bookmark - Please login to use this feature