prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.

Steinbrickner, Vedrana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Steinbrickner, V. (2018). Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, Vedrana. "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner, V. (2018). 'Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Steinbrickner V. Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

V. Steinbrickner, "Upravljanje odnosima s potrošačima (CRM) na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660865

Islandora Bookmark - Please login to use this feature