Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Online marketing communication: “Vinkovci autumn“ tourist event case study

Ivona Blažević (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document

Blažević, I. (2019). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević, I. (2019). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 18 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

Blažević I. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2019 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267

I. Blažević, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267