Ćavar, V. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar, V. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
Ćavar V. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615
V. Ćavar, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615