prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji

Ćavar, Valentina (2019)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Ćavar, V. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

Ćavar, Valentina. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

Ćavar, V. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 04 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

Ćavar V. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 July 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

V. Ćavar, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:655615

Islandora Bookmark - Please login to use this feature