prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača

Džanko, Nikolina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Džanko, N. (2019). Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, Nikolina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, Nikolina. "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko, N. (2019). 'Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Džanko N. Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 April 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

N. Džanko, "Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:883230

Please login to the repository to save this object to your list.