Rezo, A. (2019). Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, Angela. "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo, A. (2019). 'Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
Rezo A. Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2023 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252
A. Rezo, "Utjecaj poslovnog okruženja na uočavanje poslovnih prilika", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508252