prikaz prve stranice dokumenta Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju

Deželjin, Renata
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Deželjin, R. (2019). Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, Renata. "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, Renata. "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin, R. (2019). 'Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Deželjin R. Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

R. Deželjin, "Tržišno pozicioniranje hrvatskog turističkog brenda u aktualnom okruženju", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:286422

Islandora Bookmark - Please login to use this feature