prikaz prve stranice dokumenta Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću
Završni rad

Milović, Alexander
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Milović, A. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, Alexander. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, Alexander. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović, A. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Milović A. Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

A. Milović, "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:756952

Islandora Bookmark - Please login to use this feature