prikaz prve stranice dokumenta Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga
Završni rad

Perić, Antonio
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Perić, A. (2020). Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, Antonio. "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić, A. (2020). 'Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 01 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Perić A. Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

A. Perić, "Motivacije i doživljaji kao faktori razvoja proizvoda i usluga : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887297

Islandora Bookmark - Please login to use this feature