master's thesis
Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje

Jelena Šimunić (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing
Cite this document...

Šimunić, J. (2016). Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, Jelena. "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, Jelena. "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić, J. (2016). 'Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

Šimunić J. Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016

J. Šimunić, "Proces donošenja odluka u kupnji na tržištu krajnje potrošnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668016