prikaz prve stranice dokumenta Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Diplomski rad

Sokić, Iva
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Sokić, I. (2020). Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, Iva. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, Iva. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić, I. (2020). 'Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Sokić I. Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

I. Sokić, "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:985681

Islandora Bookmark - Please login to use this feature