master's thesis
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta
Diplomski rad

Katava, Tina Kristina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Katava, T. K. (2019). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, Tina Kristina. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, Tina Kristina. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava, T. K. (2019). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Katava TK. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 July 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

T. K. Katava, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:873018

Islandora Bookmark - Please login to use this feature