Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Kovačić, A. (2019). Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, Ana. "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, Ana. "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić, A. (2019). 'Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
Kovačić A. Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785
A. Kovačić, "Promjene medijskih navika opće populacije Republike Hrvatske u multimedijalnom okruženju : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:380785