master's thesis
Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Diplomski rad

Meleš, Stjepan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Meleš, S. (2019). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, Stjepan. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, Stjepan. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, S. (2019). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš S. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

S. Meleš, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Please login to the repository to save this object to your list.