master's thesis
Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Diplomski rad

Meleš, Stjepan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Meleš, S. (2019). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, Stjepan. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, Stjepan. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš, S. (2019). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Meleš S. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

S. Meleš, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:292662

Islandora Bookmark - Please login to use this feature