master's thesis
Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta
Diplomski rad

Lelić, Antonija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Lelić, A. (2019). Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

Lelić, Antonija. "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

Lelić, Antonija. "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

Lelić, A. (2019). 'Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

Lelić A. Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 July 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

A. Lelić, "Planiranje, organizacija i primjena marketinga vinskih cesta : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:312927

Islandora Bookmark - Please login to use this feature