undergraduate thesis
Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda
Završni rad

Tomičić, Ivna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Tomičić, I. (2019). Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, I. (2019). 'Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić I. Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

I. Tomičić, "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Please login to the repository to save this object to your list.