undergraduate thesis
Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda
Završni rad

Tomičić, Ivna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Tomičić, I. (2019). Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, Ivna. "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić, I. (2019). 'Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Tomičić I. Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

I. Tomičić, "Korištenje strategije marketinga sadržaja za promociju proizvoda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:046347

Please login to the repository to save this object to your list.