master's thesis
Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije
Diplomski rad

Đuzel, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Đuzel, I. (2019). Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, I. (2019). 'Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 01 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel I. Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2021 May 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

I. Đuzel, "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Islandora Bookmark - Please login to use this feature