master's thesis
Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije
Diplomski rad

Đuzel, Ivona
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Đuzel, I. (2019). Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, Ivona. "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel, I. (2019). 'Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Đuzel I. Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

I. Đuzel, "Proširena stvarnost kao nositelj multimedijalne marketinške informacije : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:415588

Please login to the repository to save this object to your list.