master's thesis
Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji
Diplomski rad

Fekete, Katarina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Fekete, K. (2019). Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, Katarina. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, Katarina. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete, K. (2019). 'Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Fekete K. Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

K. Fekete, "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606345

Please login to the repository to save this object to your list.