Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek
Cite this document
Jelić, K. (2021). Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, Kristina. "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić, K. (2021). 'Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 08 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
Jelić K. Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847
K. Jelić, "Uloga brenda u poslovanju na primjeru industrije namještaja : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905847