Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Škoro, T. (2020). Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206
Škoro, Terezija. "Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206
Škoro, Terezija. "Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206
Škoro, T. (2020). 'Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206
Škoro T. Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206
T. Škoro, "Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:302206