master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača
Diplomski rad

Andrić, Monika
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Andrić, M. (2020). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

Andrić, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

Andrić, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

Andrić, M. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

Andrić M. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2022 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

M. Andrić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:174632

Please login to the repository to save this object to your list.