undergraduate thesis
Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije
Završni rad

Papac, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Papac, I. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, I. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 09 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac I. Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2022 August 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

I. Papac, "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Please login to the repository to save this object to your list.