undergraduate thesis
Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije
Završni rad

Papac, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Papac, I. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac, I. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Papac I. Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2024 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

I. Papac, "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741

Please login to the repository to save this object to your list.