Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Papac, I. (2020). Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac, I. (2020). 'Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
Papac I. Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741
I. Papac, "Organizacija međunarodnog marketinga na primjeru Starbucks kompanije : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:482741