Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek
Cite this document
Grgić, M. (2020). Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, Matej. "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, Matej. "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić, M. (2020). 'Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 08 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
Grgić M. Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2023 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128
M. Grgić, "Proširena stvarnost (Augmented reality AR) novi kanal za oglašavanje i učvršćivanje branda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:766128