undergraduate thesis
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu
Završni rad

Vidaković, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Vidaković, M. (2020). Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

Vidaković, Marija. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

Vidaković, Marija. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

Vidaković, M. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

Vidaković M. Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

M. Vidaković, "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:986453

Please login to the repository to save this object to your list.