undergraduate thesis
Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Završni rad

Platužić, Juraj
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Platužić, J. (2020). Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, J. (2020). 'Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 13 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić J. Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2021 September 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

J. Platužić, "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Islandora Bookmark - Please login to use this feature