undergraduate thesis
Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju
Završni rad

Platužić, Juraj
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Platužić, J. (2020). Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, Juraj. "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić, J. (2020). 'Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 07 February 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Platužić J. Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2020 [cited 2023 February 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

J. Platužić, "Utjecaj prvog dojma na poslovnu komunikaciju : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:233726

Please login to the repository to save this object to your list.