Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Piskrec, M. (2021). Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, Martina. "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec, M. (2021). 'Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
Piskrec M. Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417
M. Piskrec, "Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426417