prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja

Zajac, Danijela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Zajac, D. (2021). ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, Danijela. "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, Danijela. "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac, D. (2021). 'ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Zajac D. ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 September 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

D. Zajac, "ULOGA MARKETINGA U RAZVOJU LUKSUZNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:431540

Please login to the repository to save this object to your list.