prikaz prve stranice dokumenta ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija

Wilhelm, Luka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Wilhelm, L. (2016). ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

Wilhelm, Luka. "ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

Wilhelm, Luka. "ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

Wilhelm, L. (2016). 'ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 09 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

Wilhelm L. ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

L. Wilhelm, "ZNAČAJ TRGOVINSKE FUNKCIJE INFORMIRANJA POTROŠAČA U DISTRIBUCIJI PROIZVODA SOLARNE ENERGIJE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:208011

Please login to the repository to save this object to your list.