Rekić, E. (2016). MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, Eduard. "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, Eduard. "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić, E. (2016). 'MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
Rekić E. MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516
E. Rekić, "MARKETINŠKI ASPEKTI HRVATSKE LUTRIJE U ONLINE OKRUŽJU : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:701516