prikaz prve stranice dokumenta PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija

Žumbar Dobrota, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Žumbar Dobrota, I. (2018). PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, Ivana. "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota, I. (2018). 'PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Žumbar Dobrota I. PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2018 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

I. Žumbar Dobrota, "PERCEPCIJA PRIVATNIH MARKI PREHRAMBENIH PROIZVODA KOD VISKOOBRAZOVANE POPULACIJE S PODRUČJA GRADA ZAGREBA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313651

Please login to the repository to save this object to your list.