prikaz prve stranice dokumenta PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija

Zec, Vedrana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Zec, V. (2016). PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, Vedrana. "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec, V. (2016). 'PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Zec V. PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

V. Zec, "PONAŠANJE POTROŠAČA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:810836

Please login to the repository to save this object to your list.