Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Grahovac, L. (2021). STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453
Grahovac, Lea. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453
Grahovac, Lea. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453
Grahovac, L. (2021). 'STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 31 May 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453
Grahovac L. STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 May 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453
L. Grahovac, "STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“ : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223453