master's thesis
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda
Diplomski rad

Spudić, Josipa
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Spudić, J. (2021). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, J. (2021). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić J. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

J. Spudić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Please login to the repository to save this object to your list.