Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Spudić, J. (2021). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, J. (2021). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić J. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
J. Spudić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889