master's thesis
Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda
Diplomski rad

Spudić, Josipa
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Spudić, J. (2021). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić, J. (2021). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Spudić J. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2022 June 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

J. Spudić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889

Please login to the repository to save this object to your list.