master's thesis
PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI
Diplomski rad

Serdarušić, Hrvojka
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Management, Organization and Entrepreneurship

Cite this document

Serdarušić, H. (2021). PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

Serdarušić, H. (2021). 'PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

Serdarušić H. PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

H. Serdarušić, "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381

Please login to the repository to save this object to your list.