Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Management, Organization and Entrepreneurship
Cite this document
Serdarušić, H. (2021). PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, Hrvojka. "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić, H. (2021). 'PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
Serdarušić H. PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381
H. Serdarušić, "PERCEPCIJA CIJENE KAO KLJUČNOG ČIMBENIKA U POTROŠAČKOJ KULTURI : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:438381