master's thesis
UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA
Diplomski rad

Grubišić, Ivan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Grubišić, I. (2021). UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

Grubišić, Ivan. "UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

Grubišić, Ivan. "UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

Grubišić, I. (2021). 'UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 06 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

Grubišić I. UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2022 June 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

I. Grubišić, "UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:559315

Please login to the repository to save this object to your list.