Abstract | Komunikacija je dio svakodnevno života, kako privatnog, tako i poslovnog. To je zapravo
vještina koja se može vježbati i usavršiti. Za to je potrebno mnogo volje i truda, kao i puno
čitanja knjiga kako bi se proširio rječnik pojedinca. U poslovnoj komunikaciji svaka sekunda
je bitna, a onih prvih 7 su najvažnijih jer se tad ostavlja prvi dojam kod sugovornika. Postoji
nekoliko vrsta komunikacije, a to su verbalna, neverbalna i e-komunikacija. Svaka od njih ima
svoje prednosti i nedostatke, ali svaka je bitna te se nadovezuju.
Od osobe do osobe je individualno kako će napredovati u svojim vještinama, što također
uključuje i razvoj komunikacijskih vještina. One se mogu usavršiti, međutim, sve je stvar volje,
truda i želje za tim. Ovisno o radnom mjestu, od većine zaposlenika se i traže razvijene
komunikacijske vještine, pogotovo od onih što konstantno rade s ljudima. Menadžeri, koji su
na vrhu svakog poduzeće, moraju biti izrazito kompetentni i ne smiju si dozvoliti manjak ove
vještine. Oni su uzor svim ostalim zaposlenicima te sve njihove vještine neće doći do izražaja
ukoliko se ne znaju dobro izraziti.
Što se tiče multimedije, to je jedno područje koje se bavi raznim grafikama, videima, slikama,
animacijama i ostalim medijima preko koje se mogu prikazati određene informacije ili poruke.
Svaka informacija ostavlja određeni trag na web-u te se mora biti izrazito pažljiv kod slanja
poruka primatelju. Svaki trag nosi sa sobom odgovornost za ono napisano. |
Abstract (english) | Communication is a part of everyday life, both private and business. It is actually a skill that
can be practiced and perfected. It takes a lot of will and effort, as well as a lot of reading books
to expand an individual’s vocabulary. In business communication, every second counts, and the
first 7 are the most important because then the first impression is left with the interlocutor.
There are several types of communication, namely verbal, nonverbal and e-communication.
Each of them has its advantages and disadvantages, but each is important and they are
connected.
It is individual to person how they will progress in their skills, which also includes the
development of communication skills. They can be perfected, however, it is all a matter of will,
effort and desire for it. Depending on the workplace, most employees are also required to
develop developed communication skills, especially those who are constantly working with
people. Managers, who are at the top of every company, must be extremely competent and must
not allow themselves to lack this skill. They are a role model for all other employees and all
their skills will not be expressed if they do not know how to express themselves well.
As for multimedia, it is an area that deals with various graphics, videos, images, animations and
other media through which certain information or messages can be displayed. Any information
leaves a certain mark on the web and great care must be taken when sending messages to the
recipient. Each trace carries with it responsibility for what is written. |