undergraduate thesis
Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego
Završni rad

Tutenov, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Tutenov, A. (2021). Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, A. (2021). 'Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov A. Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

A. Tutenov, "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Please login to the repository to save this object to your list.