Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Tutenov, A. (2021). Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918
Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918
Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918
Tutenov, A. (2021). 'Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918
Tutenov A. Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918
A. Tutenov, "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918