undergraduate thesis
Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego
Završni rad

Tutenov, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Tutenov, A. (2021). Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, Anita. "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov, A. (2021). 'Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 31 May 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Tutenov A. Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 May 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

A. Tutenov, "Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:198918

Please login to the repository to save this object to your list.