Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Sklobić, M. (2021). Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888
Sklobić, Marija. "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888
Sklobić, Marija. "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888
Sklobić, M. (2021). 'Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 10 December 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888
Sklobić M. Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2023 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888
M. Sklobić, "Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:221888