Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Knežević, M. (2022). PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, M. (2022). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević M. PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2022 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
M. Knežević, "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703