Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 24 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2025 February 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335