prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja

Džanko, Nikolina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2022 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335

Please login to the repository to save this object to your list.