prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Ivančić, I. (2015). Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

Ivančić, Ivana. "Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

Ivančić, Ivana. "Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

Ivančić, I. (2015). 'Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

Ivančić I. Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2015 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

I. Ivančić, "Upravljanje kvalitetom u funkciji povezivanja strukovnog obrazovanja s potrebama europskog tržišta rada", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:014565

Islandora Bookmark - Please login to use this feature