Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Lacković, I. (2023). ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463
Lacković, Ivana. "ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463
Lacković, Ivana. "ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463
Lacković, I. (2023). 'ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463
Lacković I. ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2023 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463
I. Lacković, "ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU : DOKTORSKI RAD", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:396463